שלום רב, אני נשואה בנישואים אזרחים בקפריסין לפני כ6 שנים. אני לא יהודייה ובעלי יהודי. יש לנו 4 ילדים מתחת לגיל 7 ודירה עם משכנתא שרשומה על שם שלנו. אני רוצה להתגרש כמובן ילדים איתי. כשניסיתי לדבר איתו הוא לא מוכן לשמוע על גירושין . ומתחיל לדבר על זה שהוא יקח את הילדים אני זו שצריכה לעזוב בית בלי כלום, שאני לא יכולה לטפל בילדיי(אין לי משפחה בארץ או מישהו קרוב),והוא ביטל את הכרטיסי אשראי שלי ,לקח את המכונית,רוצה שאפסיק לעבוד(כי אני מרוויחה 4500 והוא 10000נטו+ מכונית ליסינג.) אני חיה תחת איום נפשית יום יום שקשה לי כל כך הייתי רוצה שזה יגמר כמה שיותר מהר. אנא תעזרו לי לדעת מה אליי לעשות. תודה מראש איה שאלה שלי מהם זכויות שלי בנושא גירושין? מבחינה כלכלית,מזונןת לילדים...
איה שלום
את זקוקה לייעוץ דחוף , לא ניתן במסגרת זו להדריך אותך
פני לעו"ד המתמחה בדיני משפחה
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ומגשרת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אסתר שלום רב, השאלות שלך מצריכות אינפורמציה נוספת. אם תרצי, את מוזמנת לפנות אלי וננסה לעזור לך בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר משרד עורכי דין מנהל הפורום...
המשך תשובה