שלום רב, אני גרושה+ילד בן 12 וחיה כ-8 שנים עם בן זוג ממנו הינני בהריון כרגע. שאלותיי- 1.האם ממשיכים להגיע לי מזונות על ילדי בן ה-12 מהגרוש שלי או שיכול להיות ששינוי הסטטוס יכול לגרור שינויים בנושא זה? 2.איני נשואה ואני בהריון מבן זוגי- במידה ואנו נפרדים ,מהם זכויותיו לגבי הילד שיוולד?בהנחה שאת הילד עשינו באמצעות תהליך הפרייה וחתמנו שנינו על מסמך סטנדרטי במעמד עו"ד המדבר על הסכמה מדעת לגבי התהליך ועל האחריות המשותפת לגבי הילד.אין שם פירוט מעבר לזה.מדובר לדעתי בעיקר בהגנה של בתי החולים מפני תביעה על גניבת זרע. 3.במידה ויש ברשותי נכס- דירה אשר רכשתי לפני הקשר הזוגי הנוכחי בן 8 השנים,האם יש לבן זוגי זכויות על הנכס שלי בהנחה שאיננו נשואים וכי אנחנו לא מנהלים חשבון בנק משותף?(והאם זה שונה אם נפרדים או אם אם ממשיכים לחיות יחד) תודה רבה מראש
מיכל שלום
לשאלה הראשונה : אין קשר בין המשך חייך למזונות הילד , אבא ממשיך להיות אבא על כל זכויותיו וחובותיו.
לשאלה השניה : הילד שיוולד יהיה שווה זכויות לילד שנולד מנישואין .
לשאלה השלישית: הדירה שנרכשה לפני הנישואין לא תאוזן בפירוד (בהנחה שאין עליה משכנתא) אולם בכל אופן כדאי לחתום על הסכם ממון עם בן זוגך הואיל וככל שעוברות השנים עלול בית המשפט כן לאזן גם את הדירה .
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ומגשרת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, ניתן לפנות לבית המשפט המוסמך לקבל צו עיכוב יציאה מן הארץ, גם כאשר ההסכם קובע שטיסות אפשריות, אם תצליח להראות לבית המשפט שהחשש שלך מבוסס ומוצדק בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר מ...
המשך תשובה