שלום רב, אני נשוי כ-4 שנים עם 2 ילדים יש לי הסכם גירושין שנחתם לפני שנתיים מאושר ע"י בית דין רבני כחוק . האשה פנתה בבקשה לבית דין למשפחה באמצעות עו"ד וביקשו ביטול הסכם מזונות וכו'. כמו כן אני אינני מתגורר בבית מזה 6 חודשים למרות שזהו ביתי ורשום באותו הסכם לאחרונה הגישה תלונת שווא בטענה כי איימתי עליה והוציאו לי צו הרחקה ומאז איני רואה את בניי. יש לי הקלטות מתומללות לכל מעשייה שטוענת שתעצור אותי וכו'. שאלתי היא איך בית משפט לעניני משפחה או בכלל יראה את התלונה שלה כי היא כיום בעמדה שאני אלים ומסוכן!! למרות שהכל עלילה בכדי לטפול עליי תיק ולסחוט אותי? האם עליי לפנות בטרם הדיון למשטרה ולהראות את התמלולים? אנא תשובתכם אייל
אייל שלום,
במצבך מומלץ שתפנה בדחיפות לעו"ד בתחום גירושין ומשפחה.
שיהיה בהצלחה,
אתי שקד, עו"ד
מנהלת הפורום
משרד שקד פוליבודה לדיני משפחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, ניתן לפנות לבית המשפט המוסמך לקבל צו עיכוב יציאה מן הארץ, גם כאשר ההסכם קובע שטיסות אפשריות, אם תצליח להראות לבית המשפט שהחשש שלך מבוסס ומוצדק בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר מ...
המשך תשובה