שלום, אני בהליכי גירושין קשים מחודש 11/2011 בעלי עזב , לאחרונה גיליתי שמכר שטח אדמה בחודש 6/2011 בתקופה זו היינו אחרי נסיעה מחול והכל היה בסדר.. שטח זה שמכר קיבל בירושה עליו ידעתי כל שנות נישואינו 23 שנה. מכר אותו ללא ידיעתי תמיד אמרנו שזה השקעה לטווח ארוך. האם יש לי זכות לבקש מחצית על המכירה הזו? תודה רבה
שלום רחל,
באופן עקרוני, חוק יחסי ממון קובע שנכס שהתקבל בירושה במהלך הנישואין שייך רק לבן הזוג שקיבל אותו, אך הסוגיה מורכבת ומומלץ שתיוועצי באופן אישי עם עו״ד בתחום המשפחה - ייתכן שלאחר בחינה של מכלול העובדות ניתן יהיה לבסס טענה של הסתמכות על חלקך בנכס ו/או כוונה שלו לשתף את הנכס.
את מציינת שהינך בהליכים קשים מזה מס׳ חודשים ואם טרם עשית זאת - פני לעו״ד וקבלי ייצוג משפטי שיגן על זכויותייך.
בברכת הצלחה,
עוה״ד אתי שקד, מנהלת הפורום
משרד שקד פוליבודה לענייני משפחה וירושה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום רב, אם אין ביניכם הסכם ממון, יחול חוק יחסי ממון בין בני זוג הקובע שכל מה שבני הזוג מרוויחים בתקופת הנישואין ועד למועד הקרע הוא של שניכם. בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר משרד עורכי ד...
המשך תשובה