אני ואשתי מסוכסכים היא בגישה בבית דין למשפחה צו הגנה ויש לנו דיון. אני ממש רוצה לסיים את העניין. האם אני יכול לדרוש באותו מעמד להתגרש ולחלק את הרכוש? כי אין לי אין לי למשוך. יש לנו 3 ילדים ובית 5 חדרים העורך דין שלה אמר לה שהיא יכולה לקבל את הבית וזה נראה לי תמוה שהוא מבטיח לה דבר כזה למרות שידוע שהחוק אומר הכל מחלקים בחצי..
למה מיואש?!
אתה נמצא על פרשת דרכים שבה אתה צריך לקבל החלטות חשובות ומכריעות שישפיעו על המשך הדרך.
אתה צודק שלא מגיעה לה כל הדירה , אך עליך לתכנן צעדיך כך שתוכל להביא ךידי סיום מהיר של עניינך.
בצו הגנה ,לא תוכל לפתוח את עניין חלוקת הרכוש והגירושין כי השופט לא ייתן לכך שעתו, בשעה שלא מונחות בפניו תביעות משפטיות בעניין.
הוא לא יבזבז על זה זמן שיפוטי - יומו עמוס גם כך.
מה שאתה כן צריך זה לקבל ייעוץ אישי שיתאים לך אסטרטגיה שתביא לפתרון מהיר ומיידי של העניינים .
גש לעו"ד מהתחום
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום רב, אם אין ביניכם הסכם ממון, יחול חוק יחסי ממון בין בני זוג הקובע שכל מה שבני הזוג מרוויחים בתקופת הנישואין ועד למועד הקרע הוא של שניכם. בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר משרד עורכי ד...
המשך תשובה