התגרשתי לפני 9 שנים,שנה לפני כן עזבתי את הבית ושילמתי מזונות זמניים 4000 שח (2 ילדים),בהסכם גירושין נקבע כי הדירה תעבור אליי ואני ישלם את המשכנתא והחובות ואילו גרושתי תשלם את כל הוצאות הבית שהיו עד להסכם זה. כיום היא תובעת הוצל"פ על כך שבאותה תקופה שלא הייתי בבית קיבלה תשלום גז אותו הזניחה ולא יידעה אותי עליו וכיום הגיע לסכום גבוה מאוד. האם עלי לשלם?
שלום ש,
צריך לקרוא את ההסכם היטב בכדי לענות לשאלתך, ומומלץ שתפנה ליעוץ פרטני בכדי להתגונן כראוי.
יחד עם זאת, על פניו באם לשון ההסכם קובעת שכל ההוצאות שנוצרו עד ליום חתימת ההסכם הינם באחריות הגרושה מבחינת פרעון, וחוב הגז נוצר טרם נחתם ההסכם, אזי יש לך טענת הגנה טובה (בפרט ששילמת מזונות זמניים אותה עת וזה אמור לכסות גם את רכיב הוצאות המדור).
אך שוב, פנה לעו"ד ליעוץ אישי. בהצלחה,
עו"ד אתי שקד,
שקד-פוליבודה, משרד לענייני משפחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יפית שלום רב, קיימת סמכות מקבילה לבית המשפט למשפחה ובית הדין הרבני. מי מבני זוג שפונה ראשון לאחד מבתי המשפט מקבל את הזכות להחליט היכן יתנהל ההליך. אני מציע לך לקחת עורך דין ולהגיש בקשה ליישוב סכסוך...
המשך תשובה