אני נימצא בהליכי גירושין קשים וכואבים ולפני כשלושה חודשים במהלך עימות מילולי שגלש לפיזי בין אשתי ובני בן ה12 שנים היא אחזה בחוזקה בצווארו בתנועת חניקה דבר שהשאיר סימנים על צווארו ואני מיהרתי ותיעדתי זאת במכשיר סלולארי עד היום שמרתי זאת בסוד וכאשר ההליך עלה מדרגה והיא פנתה לרווחה\עוס פקידת סעד לחוק הנוער אינני יכול לשתוק יותר ואני שוקל להגיש תלונה במשטרת ישראל וברווחה אני אובד עצות נא עזרתכם
שלום לך.
אתה אכן מתאר מקרה לא פשוט בו הופעלה אלימות כנגד בנך ע"י האישה. אני מקווה כי מדובר באירוע חד פעמי, אך כמובן שאיו זה שולל מחומרתו. באפשרותך לערב את הרווחה בעניין ולהציג את חששותיך. כמו כן, אם אתה מעוניין במשמורת אזי שהאלימות שלה תהווה שיקול שיטה את הכף לטובת הישארות הילד במשמורתך.
בפן המשפטי, היוועץ עם עוה"ד שלך לעניין ההליכים השונים שניתן לנקוט בעניין זה בפני הערכאה בה מתנהלים ההליכים המשפטיים ביניכם - יש מה לעשות.
בהצלחה!
עו"ד אתי שקד
שקד-פוליבודה, משרד לענייני משפחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, ניתן לפנות לבית המשפט המוסמך לקבל צו עיכוב יציאה מן הארץ, גם כאשר ההסכם קובע שטיסות אפשריות, אם תצליח להראות לבית המשפט שהחשש שלך מבוסס ומוצדק בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר מ...
המשך תשובה