אני נימצא בהלכי גירושין מ30.6.2009 פרשתי מצהל פרישה רפואית 100 אחוז נכות כך שאני מקבל 50אחוז פנסיה ובנוסף מקבל קצבה מביטוח לאומי נכות אי כושר עבודה בחישוב האקטואר הוא החליט שאני צריך לשלם לבת זוגי סכום של 1800 שקל מהפנסיה החל מגיל 45 לכל ימי חיי או לחילופין לשלם לה סכום של 470000שקל בסכום אחד וזה להוון את ה1800 שקל השאלה היא האם אני כנכה 100 אחוז ומקבל פנסיה תקציבית רפואית אני צריך לשם את חלקי מהקצבה ומאיזה גיל .פרשתי בגיל 39 ולפני הנישואין הייתי בקבע וזמן הנשואין של 16 שנה תודה רבה ומחכה לתשובה דחופה
לאליקים שלום
מבלי להיכנס לחישובי האקטואר , לאשה זכות למחצית הזכויות הפנסיוניות אשר נצברו במהלך הנישואין. הזכות מתגבשת בעת פירעונה
אף לך זכות לקבל מחצית מהזכויות שגרושתך צברה במהלך חיי הנישואיןץ
בברכה,
עו"ד רונית ויגלר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יפית שלום רב, קיימת סמכות מקבילה לבית המשפט למשפחה ובית הדין הרבני. מי מבני זוג שפונה ראשון לאחד מבתי המשפט מקבל את הזכות להחליט היכן יתנהל ההליך. אני מציע לך לקחת עורך דין ולהגיש בקשה ליישוב סכסוך...
המשך תשובה