שלום רב, הנני נמצא בתחילתו של הליך הגירושין. אני בן 30 ויש לי ולאשתי 2 ילדים. לפני זמן לא רב יצאתי מהבית והייתי מעוניין לדעת כיצד צעד זה ישפיע, אם בכלל, על המשך התהליך. האם יש בצעד זה כדי לסכל את תהליך הגירושין? יש לציין, כי אני ממשיך להיות שותף למתרחש בבית על כל המשתמע מכך: קניות, טיפול בילדים וכו' פרט לשינה בבית. כמו כן, הייתי מעוניין לדעת מה קורה כאשר העילה אינה תואמת לעילות המתוארות באתרים השונים (כולל של בית הדין ). אודה לתשובתכן ועזרתכן, אלון.
אלון
השאלה שלך כללית מדי ולמעשה אתה מבקש שיחת ייעוץ און ליין,תוך מסירת מינימום פרטים. לאניתן לתת לך מארג כ"כ רחב ,מבלי לשאול אותך עוד שאלות רבות.
עליך לגשת לקבל תייעוץ אישי תוך בניית אסטרטגיה ספציפית ומייוחדת לך.
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אסתר שלום רב, השאלות שלך מצריכות אינפורמציה נוספת. אם תרצי, את מוזמנת לפנות אלי וננסה לעזור לך בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד בר-זהר משרד עורכי דין מנהל הפורום...
המשך תשובה