אני קראטיסט הנוסע לתחרויות בארץ ובחו"ל. נקראתי למילואים ולמרבה הצער הם ייפלו בדיוק בזמן שבו יש תחרות חשובה. המממן שלי איים שאני חייב להגיע או שידאג לפיטוריי. האם זה חוקי?
לא ציינת האם אתה שכיר במועדון ואם יש לך הסכם עימו.
ברמת העיקרון, למועדון אסור לפטר אותך עקב יציאתך למילואים, אלא אם הוא קיבל על כך אישור טרם הפיטורין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איגור, במקרה שלכם יש לבחון שני מישורים נפרדים: מימוש זכויות מכוח פוליסת הביטוח הרלוונטית, ובנוסף בחינת אחריות נזיקית של האגודה או מי מטעמה. ככל שמדובר בפציעה שאירעה במהלך משחק ליגה רשמי, יש לדר...
המשך תשובה