שלום, אני משחק בליגה נמוכה יש לי חוזה מול הקבוצה שלי. באחד האימונים הרגגשתי כאבים בברך ובבדיקה התגלה קרע במיניסקוס. שלחו אותי לחודש מנוחה. האם מגיעים לי תשלומים מביטוח לאומי? האם זה הליך מסובך לפנות אליהם?
שלום רב,
לא ברור לי האם הקבוצה הנפיקה לך תלושי שכר והאם הפרישה עבורך תשלומים לביטוח הלאומי. לא כל שחקן בליגה נמוכה הוא בהכרח בחזקת עובד. בכל מקרה, אפשר לנסות ולפנות לביטוח הלאומי בבקשה לתשלום דמי פגיעה, למלא את הטפסים ולהחתים את הקבוצה עליהם. זה תהליך בירוקרטי לא מסובך, אבל כדי שתעשה אותו בליווי מישהו שמבין.
מעבר לזה, תנסה להפעיל את הביטוח שעשו לך מכוח חוק הספורט. גם שם ייתכן שמגיעים לך כספים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איגור, במקרה שלכם יש לבחון שני מישורים נפרדים: מימוש זכויות מכוח פוליסת הביטוח הרלוונטית, ובנוסף בחינת אחריות נזיקית של האגודה או מי מטעמה. ככל שמדובר בפציעה שאירעה במהלך משחק ליגה רשמי, יש לדר...
המשך תשובה