היי, רציתי לדעת מהן הזכויות שלי כספורטאית במהלך הריון ולאחר ההריון? אני גם משחקת בנבחרת כדורעף וגם מאמנת ספורטאיות. אני עכשיו בתחילת חודש שלישי ואיאלץ להיעדר מטורניר חשוב ככל הנראה. האם יכולים לפטר אותי? או שיורידו לי בהיקף המשרה? תוך כמה זמן אצטרך לחזור לפעילות לאחר הלידה? אודה מראש על תשובה,
לפי חוק עבודת נשים אין לפטר או לפגוע בהיקף המשרה של אישה עקב הריון בין אם שעבדה באופן קבוע ובין אם באופן ארעי, ללא היתר משר העבודה והרווחה, ובלבד שהעובדת עבדה 6 חודשים אצל אותו מעסיק, וזאת מכיוון שאין כל הבדל בין אם מדובר בספורטאית או כל עובדת אחרת מן המניין.
לידיעתך, עלייך לידע בכל מקרה את המעסיק על עובדת היותך בהיריון החל מהחודש החמישי להיריון.
ככל שיש לך עוד שאלות יותר פרטניות אשמח שתצרי עימי קשר לפי הטלפון שמופיע שמעלה העמוד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, במקרה של שחקן קטין בן 15, וככל שההודעה מוגשת בתקופת פגרת הרישום, ניתן בדרך כלל לבצע מעבר לאחר תקופת המתנה של 14 ימים, גם אם הקבוצה הנוכחית אינה משתפת פעולה, ובלבד שההליך נעשה בצורה מסודרת ו...
המשך תשובה