אם הקבוצה הציעה לתקן את החוזה ולהעניק לשחקן עוד בונוס בחוזה של שנה הבאה, אבל עם זאת מורידה ימי חופש מהכמות שהיתה כתובה בחוזה הישן, האם כדאי לקחת את ההצעה ולתקן את החוזה? האם זה חוקי?
מיקי שלום רב,
במדינת ישראל קיימים חוקי מגן לעובד ובהם חוק חופשה שנתית.
מעסיק לא יכול לדרוש מהעובד שלו לוותר על מספר מינימום של ימי חופשה המגיעים לו.
ברם, אם הקבוצה תמלא את הוראות החוק ותספק לשחקן את מספר ימי החופשה המגיעים לו על פי חוק, ייתכן וכדאי יהיה לקבל את ההצעה הזו, שכן הקבוצה בעצם "מעלה את אחוז המשרה" של השחקן, ולא פוגעת בימי החופשה המגיעים לו.
שאלה נוספת היא מתי ואיך יינתן הבונוס. מעצם ההשתתפות באימונים נוספים? או על בסיס הישגים?
בכל מקרה, אין חובה על מי מהצדדים לקבל את דרישת הצד השני ולשנות את החוזה, או סעיף בחוזה.
מעבר לכך, חסרים לי פה מספר פרטים מהותיים כדי לתת מענה הולם.
אשמח שתפנה אלי בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלסיה, במקרה כזה לא ניתן לתת תשובה חד משמעית בלי לראות את ההסכם ואת הנוסח המדויק של הסעיף שעליו המועדון מסתמך. באופן כללי, יש להבחין בין עצם הליך העזיבה של השחקן לבין השאלה הכספית של החזר כספים...
המשך תשובה