שלום רב, אבקש לברר מה ההבדל בין העברה של שחקן בן 14 מקבוצה לקבוצה לבין גריעה של שחקן מהקבוצה? ואם להיות יותר ספציפי, אם קבוצת היעד מיצתה את מכסת ההעברות האם קבוצת המקור יכולה לסרב לגרוע את השחקן?
שלום רב,
העברת שחקן בין שני מועדונים משמעה - הסכמה של שני מועדונים על העברת הזכויות הכלכליות והפדרטיביות של השחקן ממועדון אחד לשני.
העברה כזו יכולה להיעשות גם מכח פסק דין או בוררות.
בגריעת שחקן ממועדון - המועדון "גורע" (מוציא) את השחקן משורות המועדון והשחקן אינו שייך יותר למועדון.
קבוצה יכולה לסרב לגרוע שחקן בלי קשר למכסת ההעברות של קבוצת היעד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איגור, במקרה שלכם יש לבחון שני מישורים נפרדים: מימוש זכויות מכוח פוליסת הביטוח הרלוונטית, ובנוסף בחינת אחריות נזיקית של האגודה או מי מטעמה. ככל שמדובר בפציעה שאירעה במהלך משחק ליגה רשמי, יש לדר...
המשך תשובה