עקב הרבה חילוקי דעות עם ההנהלה, קיבלתי מכתב שמשחררים אותי מהחוזה לפני שהוא נגמר בסוף העונה. אני משחק בקבוצה הזאת כבר 3 עונות בליגה ב'. האם מגיע לי פיצויים על השחרור מהחוזה לפני הזמן? מה אפשר לדרוש?
עודד שלום רב,
בגדול, עיקרון כיבוד החוזים חל על כלל האזרחים במדינת ישראל, לרבות שחקנים כדורגל, ואין זה משנה באיזו ליגה מדובר.
כמו כן, חשוב לבדוק האם החוזה עוסק באופן סיום יחסי העסקה בין הצדדים. האם יש פסקת פיצויים או פסקה דומה לה?
ככל שיש, הרי שיש לפעול לפי האמור בחוזה. ככל ואין, הרי שמידה וכך עם פני הדברים, והשחרור לא נובע משום עבירה משמעתית כזו או אחרת, הרי שהנך זכאי לפחות לתשלום מלא עד סוף החוזה.
מעבר לכך, אתה זכאי לכל התשלומים המגיעים לך כעובד במדינת ישראל שחוזהו לא חודש (כמוהו כדין פיטורים).
לשאלות נוספות וייעוץ נוסף ניתן לפנות אלי בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלסיה, במקרה כזה לא ניתן לתת תשובה חד משמעית בלי לראות את ההסכם ואת הנוסח המדויק של הסעיף שעליו המועדון מסתמך. באופן כללי, יש להבחין בין עצם הליך העזיבה של השחקן לבין השאלה הכספית של החזר כספים...
המשך תשובה