התחלתי לעבוד כמאמן טניס של קבוצות ויחידים לפני 4 חודשים, בלי לחתום על חוזה עבודה. אני מבקש מהאגודה לחתום על חוזה כל הזמן, אבל בינתיים זה עוד לא קרה. מה יקרה אם אני מתפטר עכשיו? מה יהיו הזכויות שלי? אוכל לתבוע את האגודה על העסקה ללא חוזה?
דוני שלום רב,
על מעביד לדאוג כי העובד שלו יחתום על חוזה עבודה בהתאם לחוקי העבודה במדינת ישראל (חוק הודעה לעובד). משלא עשה כן עבר על החוק.
זכויותיך הן אותן זכויות בין אם המעביד החתים אותך על חוזה עבודה ובין אם לאו, אך השאלה היא האם ברצונך להתפטר עקב כך או לא?
תביעה כנגד מעביד בגין העסקה ללא חוזה לא טומנת בחובה סכומי כסף אסטרונומיים. מכאן, השאלה האם ברצונך לתבוע בגלל שלא חתמו איתך על הסכם עבודה או כי אתה באמת מעוניין לעזוב, ואז הזכות הזו תעמוד לטובתך.
לשאלות נוספות וייעוץ נוסף ניתן לפנו בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, במקרה של שחקן קטין בן 15, וככל שההודעה מוגשת בתקופת פגרת הרישום, ניתן בדרך כלל לבצע מעבר לאחר תקופת המתנה של 14 ימים, גם אם הקבוצה הנוכחית אינה משתפת פעולה, ובלבד שההליך נעשה בצורה מסודרת ו...
המשך תשובה