בני שחקן כדורגל בקבוצת נוער בליגת על כאשר הוחתם על חוזה ל-3 שנים לפני שמלאו לו 18 (טרם מלאו לו 18) הבן לא רוצה להמשיך במועדון מאוד רוצה לעזוב לקבוצה אחרת אך במועדון מסרבים למכור/להשאיל הבנו כי גם לא ניתן כעת לצאת להסגר. האם יש אפשרות לצאת מהחוזה מה האופציות העומדות בפנינו?
רני שלום רב,
כאשר שני צדדים חתומים על חוזה, כל עוד לא קיימים בו סעיפים שמנוגדים לחוק מסויים או לתקנת הציבור, הסכמת הצדדים, שבאה לידי ביטוי בכתוב בחוזה, תגבור על כל הוראה אחרת.
לכן, חשוב לדעת האם בחוזה קיימת התייחסות לאיך מסיימים את מערכת היחסים, איך יוצאים מהחוזה וכד'.
שחקן מעל גיל 17 יכול להיכנס להסגר רק בפגרה בין שתי עונות משחקים, ואין בכניסה להסגר כדי לבטל את זכות הקבוצה המעבירה לדמי השבחה (פיצוי בגין אימון וקידום השחקן).
קיימות כמובן אפשרויות לסיים את החוזה אבל הן מחייבות את הסכמת הצד השני.
לשאלות נוספות וייעוץ נוסף ניתן לפנות אלי בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, במקרה של שחקן קטין בן 15, וככל שההודעה מוגשת בתקופת פגרת הרישום, ניתן בדרך כלל לבצע מעבר לאחר תקופת המתנה של 14 ימים, גם אם הקבוצה הנוכחית אינה משתפת פעולה, ובלבד שההליך נעשה בצורה מסודרת ו...
המשך תשובה