בין הסוכן שמייצג אותי 7 שנים וביני יש אי הסכמות בקשר לעתידי המקצועי בענף הטניס, ואני רוצה לסיים את החוזה בינינו ולעבור לסוכן אחר. בינתיים הסוכן שלי לא משתף איתי פעולה אבל אנחנו לא יכולים להמשיך לעבוד ביחד. איך אפשר לפתור את המצב?
הדס שלום רב,
האם יש תוקף לחוזה ביניכם? האם קיימים בחוזה אופציות ברורות להפסקת הקשר בין הצדדים? מה אומר החוזה לעניין "הפרת חוזה" על ידי אחד הצדדים? קנסות? פיצוי מוסכם?
בעיקרון, חוזה ייצוג אינו יכול להיות לתקופה של חיים שלמים (יש פסקי דין מוכרים שאסרו על כך).
לדעתי, עליכם לפנות אל הסוכן באופן רשמי (מכתב למשל) ולבקש לערוך שיחה טלפונית או פגישה ובה להבהיר כי ברצונכם לסיים את ההתקשרות.
קיימות עוד מספר אפשרויות דרכן ניתן לסיים את הקשר, אך כל מקרה ומקרה הוא שונה.
לייעוץ נוסף ניתן לפנות אלי בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, במקרה של שחקן קטין בן 15, וככל שההודעה מוגשת בתקופת פגרת הרישום, ניתן בדרך כלל לבצע מעבר לאחר תקופת המתנה של 14 ימים, גם אם הקבוצה הנוכחית אינה משתפת פעולה, ובלבד שההליך נעשה בצורה מסודרת ו...
המשך תשובה