אני יליד 2000 משחק בלידת העל לנוער אתמול שיחקתי במשחק ראשון של הליגה מה קורה במקרה ועכשיו יש קבוצה שרוצה לרכוש אותי האם לא תהיה לי בעיה לשחק בבוגרים של הקבוצה החדשה מה אומר החוק?
ויגי שלום רב,
אני מניח שהכוונה היא לליגת הכדורגל שנפתחה אתמול.
אם כך, כל עוד חלון העברות פתוח, ניתן לעבור לקבוצת בוגרים.
הבעיה היא שעל מנת לשחק בליגת הנוער ובליגת הבוגרים במקביל, יש לעמוד בחמישה תנאים. אחד מהם הוא חובתו של השחקן להיות רשום במהלך כל העונה שעברה בקבוצת הנוער של אותה קבוצה בוגרת (או שהושאל בעונת המשחקים הקודמת וחזר לשחק בקבוצת האם שלו, בה שיחק מרבית הקריירה שלו).
לפיכך, הבעיה אינה תהיה האם יתאפשר לשחק בבוגרים, אלא האם יתאפשר לשחק בליגה לנוער במקביל לבוגרים.
אם מייעדים לך קבוצת בוגרים נטו, אזי לא אמורה להיות בעיה כל עוד חלון ההעברות פתוח, ולא היית רשום ביותר משלוש קבוצות ו/או שיחקת ביותר משתי קבוצות עד היום.
לשאלות נוספות וייעוץ נוסף ניתן לפנות בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלסיה, במקרה כזה לא ניתן לתת תשובה חד משמעית בלי לראות את ההסכם ואת הנוסח המדויק של הסעיף שעליו המועדון מסתמך. באופן כללי, יש להבחין בין עצם הליך העזיבה של השחקן לבין השאלה הכספית של החזר כספים...
המשך תשובה