שלום מהי הדרך של שחקן שחתום על הסכם יצוג עם סוכן, לסיים את ההתקשרות לפני תום המועד הכתוב בחוזה. האם מספיקה הודעת וואטסאפ או טלפון על רצונו של השחקן לסיים את ההתקשרות? האם נדרש נייר שבו חותמים שני הצדדים השחקן והסוכן שהם מפסיקים את ההתקשרות? מה קורה אם הסוכן לא מסכים לחתום האם הודעה חד צדדית של השחקן מספיקה? כל זה בהנחה שאין בחוזה סעיף כלשהו שמדבר על סיום התקשרות לפני המועד תודה
שמואל שלום רב,
עצם העניין בחוזה מוגבל בזמן הוא לא רק מתן ההודעה על הפסקת ההתקשרות אלא על ההשלכות, לבטח בהסכמי בלעדיות (אני מניח שלסוכן יש בלעדיות) שהפרתם עשויה לחשוף אתכם לתביעות של הסוכן.
מכיוון שיש הסכם, ואני יוצא מנקודת הנחה שהוא תחום בזמן, הרי שאין לסוכן סיבה עסקית לקבל את הפסקת הייצוג ללא פיצוי מסויים מצידכם על הזמן שהוא עבד (הגם אם קיבל עד כה את כלל התשלומים).
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלסיה, במקרה כזה לא ניתן לתת תשובה חד משמעית בלי לראות את ההסכם ואת הנוסח המדויק של הסעיף שעליו המועדון מסתמך. באופן כללי, יש להבחין בין עצם הליך העזיבה של השחקן לבין השאלה הכספית של החזר כספים...
המשך תשובה