הבן משחק בנוער בסוף החודש יהיה בן 18 בקבוצה עד עכשיו לא מציעים חוזה למרות שהוא שחקן הרכב כבר מספר שנים האם ביכולתי לדרוש הסכם ואם כן באיזה דרך
דודו שלום רב,
מועדון כדורגל אינו חייב להתקשר בחוזה עם שחקן נוער גם אם השחקן עבר כבר את גיל 18.
היה והשחקן הוא "שחקן חריג", הרי שעליו לעבור ברשות לבקרת התקציבים ועל כן במקרה כזה יש להתקשר בחוזה עם השחקן. לא מעט פעמים קבוצות נקשרות בחוזה שחקן שמוכר כ"חוזה 0".
במקרה כזה הכל תלוי משא ומתן בין הצדדים.
לשאלות נוספות אתה מוזמן ליצור קשר במעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איגור, במקרה שלכם יש לבחון שני מישורים נפרדים: מימוש זכויות מכוח פוליסת הביטוח הרלוונטית, ובנוסף בחינת אחריות נזיקית של האגודה או מי מטעמה. ככל שמדובר בפציעה שאירעה במהלך משחק ליגה רשמי, יש לדר...
המשך תשובה