שלום. רציתי להגיש תביעה נגד המועדון שבו אני משחק על כך שלא מילאו את הזכויות הכספיות שהתחייבו אליהן. דיברתי עם המנהלים, טענו שזה לא משהו לבית משפט, האם זה נכון? ואם כן אז מי אמור לטפל בזה? תודה.
איילון שלום רב,
תביעות מהסוג הזה מוגשות למוסד לבוררות של האיגוד הרלבנטי, ובמקרה שלך איגוד הכדורסל.
השחקן יכול להגיש את התביעה בעצמו, אך מומלץ להגיש את התביעה באמצעות עורך דין מכיוון שההליך עצמו הוא הליך משפטי לכל דבר ועניין.
אתה מוזמן ליצור עימי קשר בטלפון שבמעלה העמוד לפירוט נוסף.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איגור, במקרה שלכם יש לבחון שני מישורים נפרדים: מימוש זכויות מכוח פוליסת הביטוח הרלוונטית, ובנוסף בחינת אחריות נזיקית של האגודה או מי מטעמה. ככל שמדובר בפציעה שאירעה במהלך משחק ליגה רשמי, יש לדר...
המשך תשובה