שלום, בני בן ה-16 משחק כדורסל כאן ובארצות הברית. האם הוא נדרש להירשם לפיב"א והאם זה מחייב אותו במשהו או שזה רישום לשם רישום. בנוסף, האם זה ישפיע על המועדון בארצות הברית? תודה.
שלום רב,
פיב"א הוא הגוף המאגד את התאחדויות הכדורסל (כמו פיפ"א בכדורגל).
בעיקרון, רישום שחקן בקבוצה, תחת התאחדות במדינה מהווה "חברות" של השחקן בפיב"א, ובלבד שאותה התאחדות משחקת תחת פיב"א.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איגור, במקרה שלכם יש לבחון שני מישורים נפרדים: מימוש זכויות מכוח פוליסת הביטוח הרלוונטית, ובנוסף בחינת אחריות נזיקית של האגודה או מי מטעמה. ככל שמדובר בפציעה שאירעה במהלך משחק ליגה רשמי, יש לדר...
המשך תשובה