שלום רב, רציתי לשאול איך ניתן להגן על זכויותיו של ילד בן 13 בחתימת חוזה, מבחינת זכויותיו הסוציאליות ואפשרויות מעבר מקבוצה לקבוצה בהמשך הדרך?
גורי שלום רב,
חתימת הסכם שחקן (גם קטין) מאפשרת לעגן את רצון הצדדים (ובלבד שהצדדים אכן מסכימים לתנאים) ובין היתר, את רצון השחקן ליצור וודאות בנוגע לעתידו בקבוצה.
הסכם יכול להכיל את כל התנאים (או לפחות את רובם) אשר השחקן מעוניין לקבל.
ניתן לראות בלא מעט מקרים הסכמים אשר מתייחסים לאפשרויות הילד לקבל עזרה בלימודים, עזרה בתשלומים החודשיים לקבוצה (אם בכלל), עזרה בציוד, הסעות וכד'.
כמו כן, קיימת אפשרות לקבוע את תנאי עזיבת השחקן באופן של קביעת דמי שחרור עתידיים, למשל, או תנאים אחרים כמו מינימום דקות משחק או השתתפות במשחקים שאם הקבוצה לא תעמוד בהם - השחקן יוכל להשתחרר.
במקרים אלו של הסכמי קטין מומלץ להיוועץ בעורך דין בטרם חתימה על הסכם שכזה.
לייעוץ נוסף ניתן לפנות בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, במקרה של שחקן קטין בן 15, וככל שההודעה מוגשת בתקופת פגרת הרישום, ניתן בדרך כלל לבצע מעבר לאחר תקופת המתנה של 14 ימים, גם אם הקבוצה הנוכחית אינה משתפת פעולה, ובלבד שההליך נעשה בצורה מסודרת ו...
המשך תשובה