שלום רב, הבן שלי משחק בקבוצת כדורגל בעיר בה אנחנו מתגוררים ומתקרב לגיל 15. אני רוצה לקבל את כרטיס השחקן שלו מהקבוצה, לא בכדי להעביר אותו קבוצה אלא בכדי להבטיח שהקבוצה לא תבקש דמי השבחה או כל תשלום אחר בעתיד אם נרצה להעבירו. כיצד ניתן לעשות זאת? תודה מראש
טל שלום רב,
כרטיס השחקן הוא הרישיון של השחקן לשחק במועדון מסויים.
לכרטיס השחקן משמעות רישומית (ובנוסף הזכות למשל לקבוע את תנאי מעבר השחקן) ומשמעות כלכלית (זכויות ממכירה עתידית, ולמשל הפיצוי שינתן בעבור הזכות/אופציה לבחור מתי ובאילו תנאים יעבור השחקן).
לכן, לשם ההבנה, כרטיס השחקן לא יכול להיות בידך בשום צורה.
מנגד, יש אפשרות בהסכם לקבוע את הזכויות הכלכליות הנגזרות מכרטיס השחקן, ואת התנאים לכך.
מציע שתגיע לפגישת ייעוץ כדי לקבל את התמונה המלאה.
ניתן ליצור קשר בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלסיה, במקרה כזה לא ניתן לתת תשובה חד משמעית בלי לראות את ההסכם ואת הנוסח המדויק של הסעיף שעליו המועדון מסתמך. באופן כללי, יש להבחין בין עצם הליך העזיבה של השחקן לבין השאלה הכספית של החזר כספים...
המשך תשובה