בני בן ה־17 חתם על חוזה עם קבוצת נוער בליגת העל בכדורגל. רציתי לדעת האם ההסכם מחייב גם מבחינה משפטית, אילו זכויות מגיעות לו כשחקן צעיר, והאם יש מגבלות שמונעות ממנו לעבור לקבוצה אחרת בעתיד הקרוב?
רפי שלום רב,
המשמעות של הסכם היא יצירת מסמך מחייב בין צדדים, לגבי הזכויות והחובות של כל צד.
אז כמובן שהמסמך מחייב.
יחד עם זאת, צריך לראות שהמסמך נחתם כדבעי, בגש על העובדה כי נחתם מול קטין.
מבלי לראות את המסמך, אני מניח שהשחקן מקבל זכויות כאלו ואחרות בקבוצה - הכל עניין של משא ומתן.
מנגד, השחקן שייך לקבוצה וכל עוד תחת הסםכ לא יוכל לעבור לקבוצה אחרת.
בעתיד יתכן כי גם תעלה זכאות לדמי השבחה - לבטח אם לא ניתנה לכך התייחסות בהסכם.
לפגישת יייעוץ בנושא ניתן לפנות בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איגור, במקרה שלכם יש לבחון שני מישורים נפרדים: מימוש זכויות מכוח פוליסת הביטוח הרלוונטית, ובנוסף בחינת אחריות נזיקית של האגודה או מי מטעמה. ככל שמדובר בפציעה שאירעה במהלך משחק ליגה רשמי, יש לדר...
המשך תשובה