לקחתי 2 הלוואות ל-5 שנים כשהיה ידוע שבאמצע התקופה תצטמצם הכנסתי, מה שאכן קרה וגרם לחוסר יכולתי לפרוע את החוב. שאלתי האם סיפור כזה מבטל את טענת תום הלב.
אבי שלום,
שאלת תום הלב נבחנת לגופה בכל מקרה, עניין הצפיה לירידה בהכנסה אינו בהכרח בשאלת תום הלב ביצירת כלל החובות ועל כן ראוי לבחון לעומק את נתוני המקרה על מנת לגבש דעה ביחס לשאלת תום הלב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חסר מידע בפנייתך האם הדיספוזיציה הנה בשל חשש להברחת נכסים מהגרוש אלייך? יש לבחון נתונים כמו מועד הגירושין, האם הנכס הועבר ללא תמורה בהסכמת הגרוש ומתי וכו מומלץ לפנות לעו"ד שמייצג א...
המשך תשובה