בחודש מרס השנה קיבלתי הפטר. אבל עדיין תיק של חברת מבנה תעשיה לא נסגר שלחתי בקשה לרשם ההוצלפ לביטול בצירוף ההפטר. נאמר לי שהתיק לא יכול להסגר בגלל צו פינוי. ואני צריך להוכיח שפיניתי, ולאחר מכן להגיש שוב בקשה, אני כבר לא נמצא שם משנת 2014 מה אני צריך בשביל להוכיח שאני לא שם ואיך בדיוק. יישר כח
דוד שלום,
יש להבהיר ולתמוך באסמכתאות שהמבנה שלו הוצא צו פינוי לא מצוי עוד בחזקתך, ניתן לעשות כן במספר דרכים כגון הצגת חוזה שכירות עדכני וכיוצ"ב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה במקרה של הפסקת הליך חדל"פ הנאמן בדרך כלל יממש את הכספים המעוקלים / נזילים ושניתן לממש אותם כמו כן, יציאה מהליך חדל"פ מצריכה תקופת המתנה טרם פניה מחודשת להליך בהתאם לקביעת...
המשך תשובה