היי, האם הבנק רשאי שלא לסגור את החשבון בנק עד לאחר קבלת דיבידנד מאת הנאמן ? האם ניתן לתקוף זאת משפטית?
יוסי שלום,
הבנק רשאי לעשות כן. בספרי הבנק עדיין רשומה יתרת חובה. כשהבנק יקבל את הדיבידנד רק אז הבנק ימחוק את יתרת החוב וניתן יהיה לסגור את החשבון (וייתכן שהבנק יעשה זאת אף מיוזמתו).
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב צו שיקום כלכלי ניתן ע"י בית המשפט לאחר שמונחת בפניו הצעת הנאמן, עמדת היחיד (החייב) ועמדת הממונה. בדרך כלל יתקיים דיון בעניין הצו בפני בית המשפט שקבע את הצו לפתיחת הליכים. רצוי להגיע להסכמות...
המשך תשובה