האם כדאי לי לעבוד למרות שאני בהליך חדלות פירעון? אני הגשתי בקשה לחדלות פירעון עקב החובות שיש נגדי שעומדים על 160 אלף שקל ונאמר לי שלא כדאי לי לעבוד בגלל שאם אני אעבוד אני אאלץ לתת את המשכורת לאלה שאני חיוב להם כסף השאלה מה לעשות, האם כדאי לעבוד או לא?
יקיר שלום,
באופן כללי, חדל פירעון נדרש למצות את פוטנציאל השתכרותו, וככל ולא יעשה כן הוא עלול לסכן עצמו בביטול הצו.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך שייכת לפורום הוצל"פ ולא לחדלות פירעון. מומלץ לפנות מיידית לעיריית תל אביב ולעדכן אותה כי הבן בחו"ל ואינו מתגורר בביתך ולצרף להם ראיות. ככל והעיריה לא תחדל מפעולותיה ניתן לפנות לבית...
המשך תשובה