רשות המים הטילה לי עיקול בגלל חוב שלא שולם, התקשרתי ב-13/11 כדי לשלם את החוב, בתאריך 14/11 אני רואה שהגיע לבנק עוד עיקול למרות ששילמתי את החוב, כך שלמעשה הם הטילו לי עיקול שלא כדין. מה אפשר לעשות?
מנחם שלום,
ראשית, ככל שטרם עשית זאת - פנה אליהם להסיר את העיקול שהוטל שלא כדין.
שנית, צריך לכמת את הנזק הכספי שנגרם, וככל שקיימות עילות לנזקים שאינם ממוניים - להעריכם, ולבחון כדאיות טיפול משפטי בעניין.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב לא ברור מה הנימוק לסירוב הקרן לשחרר לך כספים. ככל וטענת הקרן כי הכספים מעוקלים לטובת קופת הנשיה, עליך להעביר אישור נאמן / ממונה ו/או החלטת בית משפט לפיה העיקול הוסר ותהא זכאי לקבל את הכס...
המשך תשובה