שלום קרובת משפחה נפטרה בשנת 1997 ידוע לי כי העזבון מנוהל אצל האפוטרופוס כיצד לפעול כדי לקבל את חלקי? עד מתי ישאר העזבון בידי האפוטרופוס? מלבד פרטים ותעודת זהות אין לי מסמכים אחרים הקשורים לנפטרת...
מדובר בהליך המורכב ממספר שלבים והנכס ישאר אצל האפוטרופוס הכללי עד שישוחרר בהתאם להליכים הקבועים בחוק.
מציע שתתקשר לקבוע ייעוץ פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, יש מספר שלבים בשחרור נכס, הוכחת זהות, הוכחת זכות לירושה, בדיקות של נושאי מיסוי שונים וכו`.כל שלב מאד חשוב והם גם קשורים האחד בשני לכן חשוב חיווי משפטי מתחילת הדרך ואין אפשרות לתת תשובה כללית....
המשך תשובה