גיליתי לאחרונה מעדות של סבתי ז"ל שנראה שנותרו בלודז' 2 נכסים בבעלות משפחתה שלא נדרשו על ידי המשפחה מאז המלחמה. מאיפה מתחילים?
אם יש לך את כתובות הנכסים, רצוי לברר עם גורם מקומי את הסטטוס והאפשרויות. אם אין לך כתובות, תצטרך חוקר שיאתר אותן. בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעניני ירושה לא אוכפים פסקי דין ממדינה אחת במדינה אחרת ועל נדרש הליך בארה"ב. אם אתם מודעים לחשבון ספציפי , ניתן לפעול לגביו. רצוי שיהיה עו"ד גם בישראל וגם במקום המצא הנכס , כי שניהם יצטרכו לעסוד בשית...
המשך תשובה