משפחתי ברחה מגרמניה בשנת 1939, והשאירה מאחור נכס מקרקעין בברלין, שהוחרם על ידי המשטר הנאצי. לאחר המלחמה הנכס עבר ידיים. אנו מעוניינים לבדוק את האפשרות להשיב את הנכס או לקבל עליו פיצוי. מהם המסלולים המשפטיים העיקריים הקיימים כיום? מהם המסמכים הנדרשים?
שלום רב, כל המועדים להגשת תביעות פיצוי/השבה של רכוש מגרמניה חלפו מזמן ולכן לצערי כיום לא ניתן להגיש תביעות מסוג זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מחזיק הוא מי שיש לו חזקה פיזית, את זה קל לברר, ללכת ולדפוק בדלת. אם השאלה היא על בעלות, יש לבדוק בטאבו. יכולות להיות המון אפשרויות....
המשך תשובה