שלום וברכה לכבוד העו״ד! סבא רבא ז״ל שלי בקום המדינה וקצת לפני היה גואל קרקעות קטנות פה ושם, רציתי לשאול לגבי היורשים, בגלל שכבר אנחנו דור רביעי ממנו בהנחה ואמצא את הקרקע, צריך לבקש מכולם אישור כדי לעשות שימוש בקרקע או שכל עוד לא אומרים שמפריע אני יכול להשתמש? (אני רוצה לבנות בקתה קטנה ויהיה נחמד אם יהיה לי איפה) תודה רבה!
שלום רצוי לחפש בשני האתרים של שני הגורמים. בחברה להשבה יש שמות רק של נספי שואה שהיה להם רכוש בארץ, באפטרופוס נכסים עזובים לאו דוקא של נספי שואה. החברה להשבה פורקה ומהווה כעת מעיין אגף במשרד האפוטרופו...
המשך תשובה