שלום רב, לפי מה שאני רואה אני והבן זוג שלי לא עונים על הקריטריונים כי אנחנו עוד לא בני 25 ואין לנו ילדים עדיין, והבן זוג לא שירת בצה"ל עקב בעיות רפואיות. השאלה היא האם לדעתך יש טעם להמתין עד הגיל הנכון או הילדים על מנת להירשם למחיר למשתכן או שעדיף לא לחכות?
האם אתם בטוחים שאינכם עומדים בקריטריונים?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
על פי הנחיות משרד הבינוי והשיכון מי שיש לו דירה או חלק מדירה שקיבל בירושה, אינו זכאי לרכוש דירה במסגרת פרויקט "מחיר למשתכן". גם הסתלקות מהעיזבון אינה מקנה זכאות. ...
המשך תשובה