שלום . ניגשתי למשתכן צעיר כשאני בגיל 34 וחצי כדי לרכוש דירה ללא הגרלה . כי לא רציתי לפספס את ההזדמנות שלי לבית שרציתי . חתמתי על חוזה בשביל לשעבד את הבית עבורי ונשאר לי עוד 4 חודשים לגיל 35 כדי לקבל את ההטבה במחיר למשתכן . השאלה שלי ככה את המשכנתא אני לוקח בגיל 35 אני יכול לערר על הזכאות לקבלת הטבה של מכיר למשתכן ולא כמו שהייתי נקרא משתכן צעיר ?
.jpg)
לא הבנתי את השאלה - אם אתה מעוניין לממש את הזכאות שלך אתה צריך לבטל את העסקה ולהירשם שוב. ללא כל קשר, לעניין המשכנתא לא אמור להיות שום הבדל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הפיצוי המוסכם אינו מוגבל בזמן. הקבלן יכול תמיד לתבוע יותר אך הוא צריך להוכיח נזק בפועל בבימ"ש (מה שלא פשוט כלל לאור העובדה שאין כמעט הוצאות שיווק). אציין שבמקרים רבים שליווינו, הקבלנים לרוב מסכימים לה...
המשך תשובה