היי ליאור האם הכנת הבקשה על ידך לועדת החריגים תוכל לעזור בגובה הקנס, הסיבה העיקרית למכירה זה פשוט לקנות דירה בישוב בו אני מתגורר שכרגע אין בו בכלל דירות להשכרה ( מושב) תודה תודה
.jpg)
לא ניתן למכור ולשלם קנס. יש הערת אזהרה של משרד הבינוי והשיכון. או שמאפשרים למכור (באמצעות ועדת חריגים) או שלא מאפשרים למכור כלל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מזמנים לרוב כמה אנשים במקביל אבל הבחירה בפועל היא כל אחד לפי המספר שלו. אתה יכול לבדוק מי נכנס איתך וכך לוודא או לראות כמה דירות נבחרו לפניך ...
המשך תשובה