לפני כשלוש שנים נרשמנו לאתר ורק כיום זכינו בדירה אנחנו כבר שנתיים בתהליך של פרידה ויש לי טופס על ויתור זכאות שלו אלי מה עוד צריך על מנת להעביר את הזכאות רק על שמי? כי כרגע עדיין רשומים נשואים
.jpg)
לאחר קבלת הגט יש לפנות למשרד בו הנפקתם את הזכאות ולשנות את הזכיה לאחד מכם. אם חתמתם על הסכם אז הפניה היא באמצעות ועדת חריגים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עורך הדין מטעם הקבלן מייצג את הקבלן בלבד! הוא לא מייצג את הרוכשים וזה רשום בהסכם. חשוב ואף קריטי שבעסקה הגדולה ביותר בחיים תהיה מיוצג על ידי עורך דין מטעמך שידאג לאינטרסים שלך ללא כל קשר אם יש או אין ...
המשך תשובה