שלום רב, אני ואשתי בני 42 נשואים +3, רצינו לבדוק אפשרות לזכאות למחיר למשתכן, אבל לפני 8 שנים קנינו דירה לחמותי( פנסיונרית) שגם גרה שם, אנו משלמים את המשכנתא. אני, אשתי וחמותי יש לנו שליש בעלות על אותה דירה.האם זה אפשרי לקבל זכאות למחיר למשתכן? תודה
.jpg)
לעניות דעתי אין כל בעיה. תפנו להוציא תעודת זכאות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לדון כל מקרה לגופו. כעיקרון לא ניתן למכור את הדירה ולשלם את הקנס. יש הערת אזהרה. יחד עם זאת למשרד הבינוי והשיכון יש וועדת חריגים שבוחנת כל מקרה לגופו. ...
המשך תשובה