נרשמנו למחיר למשתכן לפני כשנה כידועים בציבור. אנחנו סדרב ב'. בעקבות לחץ מההורים התחתנו ברבנות. האם שינוי סטאטוס מידועים בציבור לנשואים נחשב כרישום מחדש ועלול "לזרוק" אותנו לסדרה ג? תודה
.jpg)
אני לא רואה סיבה למה אתם צריכים להוציא תעודה חדשה. נראה לי מיותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לרוב אין בעיה לבטל את ההסכם גם במחיר למשתכן. מניסיון רב - סכום הפיצוי הוא תלוי פרויקט כאשר לרוב הוא עומד על סביבות 2% אולם במקרים רבים הצלחנו להפחית את סכום הפיצוי באופן משמעותי ואף לגמרי. מי הקבלן וא...
המשך תשובה