שלום רב , לאור התייקרות מדד תשומת הבנייה הגיעה הודעה מן הקבלן לא ניתן להקדים תשלומים של משכנתא אלא במועד התשלום שקובע בחוזה . קונים שטרם אושרה משכנתא יאלצו לספוג את הריביות עד סיום הבנייה . יתרה מזאת הקבלן עשה טובה ונתן 2 ימים עסקים לתשלום כל סכום החוזה . האם ניתן לעשות משהו בעניין .
.jpg)
בעיקרון הקבלן יכול להפסיק לאשר הקדמת התשלומים. צריך לבדוק מה אומר ההסכם בעניין זה, אך על פניו זו זכותו של הקבלן. באיזה פרויקט מדובר?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לרוב כאשר מסכמים על פיצוי, הוא כולל את הרכיב של עגמת הנפש, הריצות וכו`. על פי התיאור, הטענה של עגמת נפש לא תוכל לעמוד לבדה כעילה להגשת כתב תביעה....
המשך תשובה