שלום, במסגרת משפר דיור מה המשמעות של אי מכירת הדירה הראשונה? האם זה רק מס רכישה? ומה האחוז המס? תודה
.jpg)
מעבר לנושא מס הרכישה (8% או 5% - תלוי מתי הדירה השניה נרכשה) מבחינת משרד הבינוי והשיכון יש לפנות לוועדת חריגים ולבקש ארכה למכור את הדירה. מעבר לכך לא ידוע לי על אכיפה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש להבהיר את הנקודות הנ"ל כבר בטרם החתימה על ההסכם. האם אתה מתכוון לכך שהקבלן מאפשר להקדים תשלומים, אך עדין מבקש את התשומות בהתאם ללוח התשלומים? באיזה פרויקט מדובר אגב? ...
המשך תשובה