שלום, קראתי שמשרד השיכון הסדיר את נושא ביטול העסקה וקבע את דמי הביטול על 2%. האם שיעור דמי הביטול מוגבל בזמן ? כלומר, האם אני יכול להגיע גם למצב ששילמתי כבר 90% מעלות הדירה ולפני האכלוס אני רוצה לבטל וצריך לשלם אז רק 2% ? באופן כללי, הם הקבלן רשאי לדרוש משהו מעבר ל-2% או שתמיד יש לו פתח לנסות לסחוט עוד ?
.jpg)
הפיצוי המוסכם אינו מוגבל בזמן. הקבלן יכול תמיד לתבוע יותר אך הוא צריך להוכיח נזק בפועל בבימ"ש (מה שלא פשוט כלל לאור העובדה שאין כמעט הוצאות שיווק). אציין שבמקרים רבים שליווינו, הקבלנים לרוב מסכימים להפחית את הפיצוי לעיתים אף לגמרי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הרישום הוא למעשה "בטוחה" עבור המענק וזו הדרך היחידה להבטיח את הרישום של המענק. מה שהיה רשום בספרי החברה כבר לא רלוונטי. גם למענק יש תנאים וזו הדרך להבטיח את התנאים. ככל הנראה לאחר שהדירה תירשם - ההערה...
המשך תשובה