שלום, אם אני מעוניין למכור דירת מחיר למשתכן לפני שהגיע הזמן הקובע לפיו מותר לי (7 שנים מהגרלה או 5 שנים מטופס 4). האם העניין מוסדר היטב ? נניח ואני מוכן לשלם את הקנסות וכל מה שכרוך בזה. כיצד בדיוק זה מתבצע ? כיצד נקבע גובה הקנס ? בנוסף, האם שי דרך לנסות להגיש בקשה מיוחדת להמנע מהקנס בנסיבות מיוחדות ?
.jpg)
יש לדון כל מקרה לגופו. כעיקרון לא ניתן למכור את הדירה ולשלם את הקנס. יש הערת אזהרה. יחד עם זאת למשרד הבינוי והשיכון יש וועדת חריגים שבוחנת כל מקרה לגופו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
האם דרושה לכם חניית נכים? ככל שאין רוכשים שהם נכים, ניתן למכור את חניות הנכים גם לזוכים שאינם כאלה. יש לבדוק את הנושא גם מול המועצה המקומית - מבינת התקן מה הם מאשרים. אולי תוכלו לקבל חניה נכה במיקו...
המשך תשובה