שלום קיבלנו מחסן שמוצמד לחניה של דירה אחרת, גודל החניה 2.65 מה שלא מאפשר לנו מעבר למחסן כשיש רכב בחניה, בנוסף נראה שהדייר יכול לחנות את רכבו עד הדלת של המחסן, אין מדרכה או דרך גישה סבירה למחסן, האם זה תקין?
.jpg)
ניכר שמדובר במצב לא תקין. האם פניתם לדייר ושאלתם לגבי החלפת החניה? האם לא ראיתם זאת במעמד החתימה על ההסכם ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הזכיה אינה מבטלת. ניתן להותיר את הזכיה על אחד מבני הזוג - הליך שיש לעבור מול משרד הבינוי והשיכון. יש לציין כי כפועל יוצא של ההליך, מי שיוותר על הזכיה לא יוכל להשתתף בהגרלות משך 6 שנים. ...
המשך תשובה