שלום. אני גרוש ורשום בטאבו שיש לי 50 אחוז מהדירה הקודמת. האם אני זכאי לרכוש דירה במסגרת מחיר למשתכן? והאם אני אצטרך לשלם מס כלשהו במידה וארכוש דירה במסגרת מחיר למשתכן? תודה
.jpg)
במקרה כזה אתה לא מחוסר דיור מכיוון שיש לך יותר משליש דירה. אתה יכול להיחשב כמשפר דיור. לגבי המס אתה יכול לבקש דירה חליפית ולמכור או להעביר את מחצית הדירה בתוך 12 חודשים (שאתה מחוייב בכל מקרה)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. התשובה היא כן. במסגרת החתימה על ההסכם החותם מצהיר שלבן הזוג אין דירה. 2. עשוי לעזור. תלוי מה אומר הסכם הממון בכל הנוגע להפרדה הרכושית. לא בכל מצב משרד הבינוי והשיכון מאשר את ההפרדה למרות שבמספר מ...
המשך תשובה