שלום, נרשמתי להגרלת מחיר למשתכן בהיותי רווקה. לפני חצי שנה התחתנתי ולבן זוגי 2/3 של דירה מירושה. האם אני/אנו זכאים להשתתף בהגרלת מחיר למשתכן. כמו כן, קבלתי מייל בו נרשם לי כי עברתי לסטטוס של "זכאות על תנאי" מה זה אומר? אודה לתשובה.
.jpg)
על פי התקנון במצב המתואר אינך זכאית. יחד עם זאת תוכלי להיחשב כזכאית בנסיבות מסוימות - לדוגמה הסכם ממון העונה לדרישות משרד הבינוי והשיכון וכיו"ב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היי אורי, מזל טוב. לעניות דעתי אין סיבה ששינוי הסטטוס ישנה את הזכאות. תמשיך הלאה פשוט. יפנו אליך מהקבלן לבחור דירה ולאחר מכן לחתימת הסכם. ...
המשך תשובה