שלום, לראשונה הוצאתי זכאות כאשר הייתי רווקה. לפני נישואיי חתמנו על הסכם ממון שלפיו הדירה של בעלי נשארת בבעלותו ובמידה ואני ארכוש דירה היא תהיה בבעלותי. קיבלתי תשובה שלילית ממשרד השיכון בטענה שהחוזה אינו מציג הפרדת רכוש מלאה. אציין כי אין ולא הייתה בבעלותי דירה, מה ניתן לעשות? תודה
.jpg)
לערוך הסכם ממון אחר. כבר ייצגנו מספר רוכשים שבאמצעות הסכם ממון שניסחנו "עברו את המשוכה".
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל שמדובר בשליש דירה - אתה זכאי כחסר דיור. אם מדובר על למעלה מכך - אתה משפר דיור. תיאורטית ניתן לבטל את ההסכם אם יתגלה בשלב מאוחר יותר, גם לאחר כל התשלומים, שלא היית זכאי במעמד החתימה על הסכם המכר. ...
המשך תשובה