זכיתי במחיר למשתכן, בתור חד הורית. נישאתי לבן זוגי שכיום אין בבעלותו דירה, אך הייתה לו דירה לפני שנה וחצי. האם זה מבטל לי את הזכייה? האם אני יכולה להתקדם עם התהליך בנפרד ממנו? הדירה והמשכנתא יהיו על שמי בלבד כמובן.
.jpg)
עקרונית - כן. זה מבטל לך את הזכאות. אם אתם נשואים לא תוכלי לדאוג שהמשכנתא תהיה על שמך בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הזכיה אינה מבטלת. ניתן להותיר את הזכיה על אחד מבני הזוג - הליך שיש לעבור מול משרד הבינוי והשיכון. יש לציין כי כפועל יוצא של ההליך, מי שיוותר על הזכיה לא יוכל להשתתף בהגרלות משך 6 שנים. ...
המשך תשובה